Kantoorpand Baarnsche Dijk 4 Baarn
Kantoorpand Baarnsche Dijk 4 Baarn
Kantoorpand Baarnsche Dijk 4 Baarn

Diverse kantoorruimtes te huur in het Business Centrum Gooi aan de Baarnsche Dijk 4 te Baarn.

1 mei 2018 zijn we gestart met onze tweede vestiging “Business Centrum Gooi” direct aan de A1 (afslag 11, Baarn). Op dit moment zijn +/- 30 kleine tot middelgrote bedrijven gevestigd in ons Business Centrum.

We hebben representatieve ruimtes van 20m2 tot 100m2 beschikbaar. De 20m2 units zijn geschikt als werkplek voor één tot twee personen of als praktijkruimte. De grotere ruimtes kunnen we naar aanleiding van behoefte, smaak en budget aanpassen en inrichten.

Alle ruimtes beschikken over ruim voldoende daglicht, geïntegreerde zonwering en één of meerdere kiepkantelramen, en indien gewenst kunnen we de ruimtes ook turnkey = volledig ingericht leveren, de tarieven zijn afhankelijk van de gewenste inrichting en de huurperiode.

Wij bieden onze huurders de mogelijkheid voor huur van extra opslag, productie of archiefruimte in ons souterrain vanaf 10 tot 250m2, ons souterrain is met zowel de trap als de lift bereikbaar.

Opleveringsniveau:
Het gehuurde wordt in de huidige staat opgeleverd inclusief de navolgende voorzieningen;
- centrale entreehal met bemande service desk;
- het gebouw is voorzien van een EPA-U A+ label;
- systeemplafonds met duurzame verlichtingsarmaturen;
- verwarming door middel van een modern duurzaam systeem;
- ventilatie voorzien van topkoeling;
- sfeervolle pantry op elke verdieping;
- moderne toiletgroepen per verdieping;
- liftinstallatie;
- royaal trappenhuis;
- duurzaame afvalverwerking via stopmijnafval.nl;
- glasvezel internet.

TARIEVEN
Business Centrum Gooi hanteert een scherp all-in tarief. Je huurt bijvoorbeeld al een prachtige kantoor- of praktijkruimte van 20 m2 voor € 495,00 all-in per maand volledig gemeubileerd & gestoffeerd, inclusief gebruik van pantry, koffie, thee, basisfaciliteiten van de servicedesk en internet via het glasvezelnetwerk. Hierin zijn ook de kosten voor gebruik van algemene ruimtes, verwarming, elektra en parkeren* opgenomen.

* Parkeren op basis van één auto op een niet gereserveerde plaats.

Tarieven van units op de 1e verdieping:

De rechter vleugel op de eerste verdieping beschikt over 20 interessante ruimtes van 20 t/m 40 m2. Op deze verdieping bieden we een all-in concept inclusief “hospitality” service, meubilair pakket, koffie en thee.

ruimte ca 20 m2 € 495,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).
ruimte ca 30 m2 € 655,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

Tarieven van units op de 2e verdieping:

De tweede verdieping is volledig gerenoveerd en nieuw ingericht met 20 interessante ruimtes van 20 t/m 100 m2. Op deze verdieping bieden we ook een all-in concept inclusief “hospitality” service met de keuze voor wel of geen meubilair pakket. (we leveren een interieur pakket vanaf € 50,00 per maand per werkplek).

ruimte ca 20 m2 € 495,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).
ruimte ca 25 m2 € 590,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).
ruimte ca 30 m2 € 655,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).
ruimte ca 35 m2 € 740,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).
ruimte ca 40 m2 € 850,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).
ruimte ca 50 m2 € 1.050,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).
ruimte ca 100 m2 € 1.712,50 all-in per maand (servicedesk, internet en twee parkeerplaatsen).

NIEUW archief- en opslagruimte; huurders kunnen extra ruimte huren voor archief en opslag in ons souterrain. Het souterrain is per lift en trap bereikbaar. Het tarief voor archief- en opslagruimte in het souterrain bedraagt € 75,00 per maand voor ca 7,5m2 (ca 10m2 voor € 100,00 en ca 15m2 voor € 150,00 per maand).

Representatie en restyling
Er is inmiddels een begin gemaakt met de gehele restyling en renovatie van de binnenzijde van het pand. In de entreehal bevinden zich een professionele bemande servicedesk en een Nespresso coffee corner. Alle verdiepingen zijn bereikbaar via een royale lift of via het open en ruime trappenhuis.

Alle verkeersruimtes zijn voorzien van akoestische geluidsabsorberende plafonds en led-verlichting. Hierbij spelen duurzaamheid en comfort een belangrijke rol. Voor huurders van één of meerdere ruimtes zijn nieuwe pantry’s op elke verdieping ingericht.

Op de plattegrond kun je per verdieping zien wat de op dit moment beschikbare ruimtes zijn. Door het gebruik van onder andere systeemwanden zijn bijna alle formaten en indelingen mogelijk.

Business lounge, vergaderen, presenteren
We hebben vier verschillende ruimtes beschikbaar voor presentaties van 20 tot 100m2, deze ruimtes worden geëxploiteerd door onze partner OpMaat Vergaderen. Alle ruimtes zijn sfeervol ingericht en geschikt voor vergaderingen, trainingen, presentaties, businessevents of netwerkborrels van 2 tot 100 personen. Alle ruimtes zijn voorzien van de benodigde basis presentatiemiddelen die je mag verwachten in een locatie als deze. Deze ruimtes zijn te huur voor zowel interne als externe huurders. Kijk voor tarieven en meer informatie op www.opmaatvergaderen.nl/vergaderen/baarn

Service Desk
In de centrale hal is onze servicedesk gevestigd. De representatieve medewerk(st)ers van ReMind zorgen dat je gasten en leveranciers vriendelijk worden ontvangen en dat je post wordt aangenomen. Ze bellen je om te melden dat je bezoek is gearriveerd en schenken indien gewenst een kopje koffie of thee vanuit de “Nespresso” koffie corner. Verder verzorgen ze op verzoek secretariële ondersteuning in de breedste zin van het woord. De servicedesk is tijdens werkdagen geopend tussen 08.30 en 17.00 uur. Ze zijn er om je te helpen.
www.remindallroundsupport.nl

Huurders
Alle gevestigde bedrijven worden indien gewenst met logo, omschrijving & linkje vermeld op onze website en op ons narrow casting systeem op elke verdieping, tevens hebben we een display voor visitekaartjes in de centrale hal. Op deze wijze proberen wij bij te dragen aan onderlinge synergie tussen onze huurders.

We beschikken over een super flexibel bouw en verhuisteam bestaande uit verschillende specialisten waardoor we ruimtes snel en efficiënt kunnen aanpassen en indelen.

Parkeren
We beschikken over een royale parkeerruimte aan zowel de voor- als achterzijde van het pand (ruim 100 plaatsen) en een overdekte fietsenstalling voorzien van oplaadpunten voor e-bikes. Verder beschikken we over EcoTap laadpunten voor elektrische auto’s tot 22 kilowatt per auto/laadpunt.

Oplevering
In overleg, direct beschikbaar.

Tarieven
Netto exclusief 21% BTW.

Borg
We hanteren een borgsom gelijk aan drie maanden huur (bankgarantie of storting).

Huurtermijnen
Flexibel, alles bespreekbaar, opzegtermijn 3 maanden.

Huurprijs vanaf
€495,- p/mnd excl. btw
Oppervlakte vanaf
20 m²
Huurtermijn
Bespreekbaar
Hoofdbestemming
Kantoorruimte
Nevenbestemming
Praktijkruimte
Servicekosten
Inclusief
Adres
Baarnsche Dijk 4
Postcode
3741 LR
Plaats
Baarn
Oplevering
Gemeubileerd
Parkeergelegenheid
Ruime parkeerfaciliteiten
Beschikbare unit
Afmeting
Huurprijs vanaf (Prijzen exclusief btw)
Ruimte 1 (1e verdieping)
20 m²
€495,- per maand
Ruimte 2 (1e verdieping)
30 m²
€655,- per maand
Ruimte 3 (2e verdieping)
40 m²
€850,- per maand
Ruimte 4 (2e verdieping)
25 m²
€590,- per maand
Ruimte 6 (2e verdieping)
35 m²
€740,- per maand
Ruimte 8 (2e verdieping)
50 m²
€1.050,- per maand
Ruimte 9 (2e verdieping)
100 m²
€1.713,- per maand
2e verdieping
75 m²
€1.500,- per maand

Meer in de buurt

Kantoorruimte

Baarn

Baarnsche dijk 12
€2.700,- Per maand
381 m²
Bekijk dit pand
Kantoorruimte
diverse units

Baarn

Tolweg 12
Vanaf €3.200,- Per maand
Vanaf: 446 m²
Bekijk dit pand