Persbericht groei Huurbieding.nl

27 februari 2023

Persbericht groei Huurbieding.nl

Het orgineel is hier te vinden op Vastgoedjournaal.nl

De groei zit er bij het team van Huurbieding.nl lekker in. Het verhuurplatform verwacht eind dit jaar ruim 7000 kantoren, winkels en bedrijfshallen aan te bieden in Nederland. Lees hier meer over de de ontwikkelingen van het bedrijf.

Al ruim tien jaar is Huurbieding.nl bezig in Nederland om één van de grootste verhuurplatformen van Nederland te worden. Huurbieding.nl is in 2012 ontstaan omdat er vanuit de markt vraag was naar een platform met actieve marketing en goede vindbaarheid, zowel vanuit beleggers als vanuit de bedrijfsmakelaars. Buiten vraag en aanbod heeft Huurbieding.nl sinds enkele jaren ook extra diensten voor verhuurders en huurders, zoals het helpen met afbouwen tot verzekeringen!

Meer dan 650 vastgoedpartijen maken gebruik van Huurbieding.nl

Meer dan 650 vastgoedpartijen maken ondertussen gebruik van het platform en die bieden in totaal nu duizenden kantoren, winkels en bedrijfshallen aan. Daarentegen maken veel partijen nog geen gebruik van Huurbieding.nl vanwege het feit dat ze denken dat het concurrerend is met de bedrijfsmakelaar, terwijl juist de bedrijfsmakelaar steeds vaker klant wordt. Huurbieding.nl zorgt voor lead generatie en krijgt bij een succesvolle lead geen courtage. Dit doen ze met een heldere aanpak tegen een vaste prijs van 625 euro excl. btw per kantoorgebouw, winkelstraat-/centrum of bedrijfshal-/complex. Bekijk hier hoe het werkt.

Huurbieding.nl ontzorgt de marketing voor je bedrijfspand

Elke maand reageren er zo’n 1.500 potentiële huurders via Huurbieding.nl. Deze reacties komen direct binnen bij de verhuurder. Huurbieding.nl spreekt of ziet de leads niet, echter worden alle leads opgeslagen in hun database. Hiermee hebben ze een bron aan informatie over wat huurders zoeken. Welke steden zijn populair? Wat zijn de wensen? Moeten de huurprijzen hoger of later? En nog veel meer. Dit is voornamelijk interessant om trends te zien en hierop in te spelen.

Het bereik van Huurbieding.nl is groot door middel van een sterke marketing, zowel online als offline. De panden die op Huurbieding.nl staan hebben een hoge optimale vindbaarheid in de zoekmachines (SEO & SEA) op plaatsnaam, bovendien worden de panden ook gepromoot via andere sociale mediakanalen. Hierdoor kunnen ze zeer gerichte leads genereren voor jouw aangemelde pand.

Potentiële huurders weten Huurbieding.nl makkelijk te vinden en eenmaal gevonden is het platform eenvoudig en laagdrempelig. Niet alleen voor huurders maar ook verhuurders is Huurbieding.nl gemakkelijk te gebruiken. Het reageren voor huurders is laagdrempelig en altijd vrijblijvend en verhuurders hebben binnen 2 minuten hun pand onder de aandacht bij duizenden zoekers.

Meer weten?

Info@huurbieding.nl

Terug naar het nieuws overzicht