In het centraal gelegen Newday Offices Utrecht vind je drie strak vormgegeven etages met zo’n 200 werkplekken. Hier komen iedere dag meer dan 30 bedrijven samen om te werken, te vergaderen, te netwerken én om lekker te ontspannen tijdens een heerlijke lunch of borrel. De 15 vergaderruimtes zijn optimaal gefaciliteerd en kosteloos te boeken via onze handige app.
Hier komen iedere dag meer dan 30 bedrijven samen om te werken, te vergaderen, te netwerken én om lekker te ontspannen tijdens een heerlijke lunch of borrel. Huurders en hun gasten krijgen een warm ontvangst door de clubmanager, in de representatieve entree. Er zijn maar liefst 15 grotere en kleinere vergaderzalen, een lounge café met koffiebar en een gezellige binnentuin. De werkplekken zijn strak ingericht en van alle gemakken voorzien.
LEVERINGEN EN DIENSTEN
Door of vanwege Verhuurder wordt de levering van de volgende zaken en diensten verzorgd:
- Aansluiting op internet al dan niet door middel van een draadloos netwerk, zonder garantie van beschikbaarheid
- Koffie en thee faciliteiten
- Gebruik postadres
- Gebruik van pantry/keuken en apparatuur
- Aansluiting op elektriciteitsnet
- Glazenwassen buitenzijde
- Schoonmaak van algemene ruimtes
MEDEGEBRUIK VOORZIENINGEN
De huurder heeft binnen de locatie waarin het gehuurde zich bevindt het medegebruik van de hierna genoemde zaken en voorzieningen:
a. Entree
b. Sociale hart
c. Receptiedienst
d. Koffie en thee voorziening
e. Gangen
f. Vergaderzalen
g. Lunchruimte (op basis lunch abonnement)
h. Gasten parkeren (op basis van beschikbaarheid)
i. Huurders parkeren (op basis van parkeer abonnementen)
j. Pantry’s verspreid over het gebouw
k. Toiletgroepen per verdieping
l. Lift
m. Huidige koel- en verwarmingsinstallatie
n. Draadloos internet, Wifi in de algemene ruimtes
o. Onbeperkt gebruik buitenruimte
BEREIKBAARHEID
Per auto
Het gebouw is zeer goed bereikbaar vanaf de rijksweg A2 (Amsterdam - Den Bosch) afrit 7 (Utrecht Centrum / Leidsche Rijn Centrum).
Per openbaar vervoer
Per openbaar vervoer is het kantoorgebouw tevens goed bereikbaar. Aan de Atoomweg bevinden zich haltes van buslijn 38. Deze lijn onderhoudt een goede verbindingen met onder meer centraal station Utrecht en station Maarssen.
Persoonlijke service
Krijg je gasten die je gastvrij wilt ontvangen? Of heb je een vraag over de faciliteiten of de lunch? Trek dan aan de bel bij Anne Fleur of Annelies. Zij zijn de Clubmanagers van Newday Offices Utrecht en staan iedere dag voor je klaar. Je schiet ze makkelijk aan, maar je kunt ze ook de hele dag bellen of Whatsappen.
Vers & Gezond
In het restaurant van Newday Offices Utrecht kun je opladen met écht lekkere koffie en bijpraten met de andere ondernemers. We serveren er dagelijks een verse, betaalbare lunch met gezonde sappen waar je energie van krijgt.
Energieke werkplekken
Net als al onze locaties, beschikt Newday Offices Utrecht over een representatieve entree en strak ingerichte werkplekken rondom een centrale ontmoetingsplek. Een vergaderzaal boeken? In onze app kies je zelf de ruimte die aansluit bij jouw wensen – formeel, informeel, groot of klein – en boek je de ruimte direct. Hier betaal je niets extra’s voor. Op andere locaties vergader je 5 x 2 uur per maand gratis, daarna met 50% korting.
Heldere tarieven
Scherpe en heldere tarieven: dat is voor iedereen fijn. Daarom rekenen wij voor een standaard unit een standaard bedrag. Liever een op maat gemaakte unit? Geen probleem. We leveren maatwerk, op basis van een langjarig huurcontract. Duidelijke afspraken dus, en vriendelijke prijzen. Zonder kleine lettertjes of verborgen kosten.