Overschiestraat 65
Amsterdam

1062 XD

Werkplekken Overschiestraat 65 Amsterdam
Werkplekken Overschiestraat 65 Amsterdam
Werkplekken Overschiestraat 65 Amsterdam

Newday Offices Amsterdam West is gelegen aan de Overschiestraat 65 in Amsterdam en biedt unieke en inspirerende werkplekken aan. Het kantoorgebouw bestaat uit circa 3.650 m² v.v.o. kantoorruimte verdeeld over de begane grond en zes bovengelegen verdiepingen. Het kantoorgebouw beschikt over een representatieve entree met
een bemande receptie en strak ingerichte werkplekken rondom een centrale ontmoetingsplek. De begane grond is voorzien van een restaurant, koffiebar en diverse meetingrooms.

Amsterdam West is een levendig stadsdeel gekenmerkt door bedrijvigheid. Er zijn ruim 2.250 bedrijven gevestigd waar ongeveer 30.000 mensen werken. Naast een aantal grote bedrijven biedt het stadsdeel ruimte aan vier ziekenhuizen, een groot aantal scholengemeenschappen en andere voorzieningen. Ook is het belangrijkste
modecluster van Amsterdam gelegen in het stadsdeel. Het World Fashion Centre aan het Koningin Wilhelminaplein biedt ruimte aan een paar honderd confectionairs.

Zichtlocatie:
Newday Offices Amsterdam West is vanaf de ringweg A10 zeer goed zichtbaar voor de vele automobilisten die dagelijks langsrijden. Dat maakt Newday Offices Amsterdam West tot een zeer gewilde locatie.

OPPERVLAKTE:
Op dit moment is ca. 645 m² v.v.o. conventionele kantoorruimte voor verhuur beschikbaar, welke als volgt in het gebouw zijn onderverdeeld:
Unit 4.03 + 4.04 ca. 215 m² v.v.o. (22 werkplekken) € 4.300,- per maand per 1 september 2020
Unit 7.02 ca. 430 m² v.v.o. (43 werkplekken) € 8.600,- per maand per 1 januari 2021

Tevens zijn er diversen kantoorunits te huur, welke als volgt zijn verdeeld:
Unit BG ca. 85 m² v.v.o. (9 werkplekken) € 3.150,- per maand per direct beschikbaar
Unit 2.01 ca. 60 m² v.v.o. (6 werkplekken) € 2.100,- per maand per direct beschikbaar
Unit 2.02 ca. 23 m² v.v.o. (3 werkplekken) € 1.050,- per maand per direct beschikbaar
Unit 2.03 ca. 23 m² v.v.o. (3 werkplekken) € 1.050,- per maand per direct beschikbaar
Unit 2.04 ca. 22 m² v.v.o. (3 werkplekken) € 1.050,- per maand per direct beschikbaar
Unit 2.08 ca. 22 m² v.v.o. (3 werkplekken) € 1.050,- per maand per direct beschikbaar
Unit 2.09 ca. 23 m² v.v.o. (3 werkplekken) € 1.050,- per maand per direct beschikbaar

PARKEREN:
Het gebouw beschikt over voldoende parkeerplaatsen gelegen op het afgesloten parkeerterrein.

HUURPRIJZEN:
Conventionele kantoorruimte:
€ 200,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.

Huurprijs per desk (overige units):
€ 350,- per desk inclusief servicekosten, te vermeerderen met BTW.

Parkeerplaats:
€ 62,50 per plaats per maand op basis van gedeeld gebruik.

Servicekosten & hospitalitykosten:
€ 65,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot.

Optioneel:
Lunchabonnement: € 90,00 per maand per persoon;
Schoonmaakabonnement: € 15,00 per werkplek per maand.

OVERIGE FACILITEITEN:
- Vergaderen intern. De vergaderruimtes zijn kosteloos te reserveren via de app of via de clubmanager. Het gebruik is op basis van fair use;
- Vergaderen extern. Per maand ontvang je 5x2 credits om te vergaderen op 1 van de andere 9 kantoorgebouwen door heel Nederland. 1 credit staat gelijk aan 1 uur;
- Clubmanager. De clubmanager is aanwezig op werkdagen tussen ca 9:00 en 17:30. De clubmanager verricht receptiewerkzaamheden en is het aanspreekpunt voor alle huurders in het gebouw;
- Sociaalhart. Op de begane grond is er een sociaal hart gerealiseerd waar ruimte is voor ontmoeting, flexwerken en (informele) gesprekken;
- Lunch. Op werkdagen tussen ca 12:00 en 14:00 wordt er verse lunch in buffet vorm bereid waar je tegen een kleine vergoeding gebruik van kan maken;
- Wifi. In het gebouw is een Wifi aanwezig;
- Servicekosten en hospitality kosten zijn bij de huurprijs inbegrepen.

OPLEVERINGSNIVEAU:
Algemene ruimten:
Representatieve entree met aanvullende faciliteiten, zoals:
- Receptiediensten;
- Coffee corner;
- Vergaderfaciliteiten;
- Informele overlegplekken;
- Liften;
- Afgesloten parkeerterrein.

Kantoorruimten:
Casco kantoorruimte met industriële uitstraling, onder andere voorzien van:
- Vloerbedekking;
- Systeemplafond met LED verlichting;
- (Deels) te openen ramen;
- Mechanische ventilatie met topkoeling;
- Mogelijkheid tot glasvezelbekabeling;
- Kabelgoten ten behoeve van data, telefonie en bekabeling.

BEREIKBAARHEID:
Newday Offices Amsterdam West is gevestigd op nog geen 10 minuten rijden van Schiphol, en op 1 minuut rijden van de A10.

Per auto:
Newday Offices Amsterdam West ligt aan de ringweg A10 West en is met de auto optimaal bereikbaar via afslag S107 (Sloten). Vanaf de A10 zijn rijksweg A4 (Amsterdam - Maastricht) en A9 (Amstelveen - Alkmaar) binnen enkele autominuten te bereiken.

Per openbaar vervoer:
Je bereikt het gebouw gemakkelijk via metrostation Henk Sneevlietweg, welke op 5 minuten lopen ligt. Vanaf hier ben je zo op Amsterdam Zuid, WTC, RAI, Duivendrecht en Bijlmer. Binnen 10 minuten ben je op Amsterdam Centraal.

Persoonlijke service

Heb je een vraag over het gebruik van bepaalde faciliteiten? Hulp nodig bij het boeken van een vergaderruimte? Krijg je gasten die je hartelijk wilt opvangen? Dan kun je bij Vivienne en Julie terecht. Zij zijn de Clubmanagers van Newday Offices Amsterdam West en staan iedere dag voor je klaar.

Vers & Gezond

In Newday Offices Amsterdam West vind je een compleet ingerichte koffiebar mét barista. Hier kun je ieder moment van de dag even opladen met een straffe espresso of een schuimige cappuccino, en bijpraten met andere ondernemers. Op de begane grond serveren we dagelijks een verse, betaalbare lunch.

Energieke werkplekken

Net als al onze locaties, beschikt Newday Offices Amsterdam West over een representatieve entree en strak ingerichte werkplekken rondom een centrale ontmoetingsplek. Een vergaderzaal boeken? In onze app kies je zelf de ruimte die aansluit bij jouw wensen – formeel, informeel, groot of klein – en boek je de ruimte direct. Hier betaal je niets extra’s voor. Op andere locaties vergader je 5 x 2 uur per maand gratis, daarna met 50% korting.

Heldere tarieven

Scherpe en heldere tarieven: dat is voor iedereen fijn. Daarom rekenen wij voor een standaard unit een standaard bedrag. Liever een op maat gemaakte unit? Geen probleem. We leveren maatwerk, op basis van een langjarig huurcontract. Duidelijke afspraken dus, en vriendelijke prijzen. Zonder kleine lettertjes of verborgen kosten.

Hele werkplek per persoon vanaf
€350,- p/mnd excl. btw
Of normale kantoorruimte tot
1000 m²
Huurtermijn
Bespreekbaar
Hoofdbestemming
Werkplek
Nevenbestemming
Kantoorruimte
Servicekosten
Inclusief
Adres
Overschiestraat 65
Postcode
1062 XD
Plaats
Amsterdam
Oplevering
Gemeubileerd

Meer te huur in de buurt

Kantoorruimte huren
diverse units

Amsterdam

Overschiestraat 65
Vanaf €1.100,- Per maand
Vanaf: 66 m²
Bekijk dit pand
Werkplek huren
diverse units

Amsterdam

Overschiestraat 63
Vanaf €350,- Per maand
Prijs per werkplek per persoon
Bekijk dit pand
Kantoorruimte huren
diverse units

Amsterdam

Overschiestraat 61
€200,- Per m2, per jaar
Vanaf: 194 m²
Bekijk dit pand