Amstel Gateway is gelegen op Amstel III in Amsterdam Zuidoost en omvat een complex bestaande uit een grote diversiteit in bedrijfsruimten; verschillende gebouwen met verschillende units. In veel gevallen zijn units onderling te koppelen waardoor er altijd een geschikte ruimte ontstaat voor uw onderneming. Het complex biedt onderdak aan een grote verscheidenheid aan huurders. Amstel Gateway wordt permanent beveiligd door camera beveiliging en een surveillance dienst.
Bereikbaarheid
Amstel Gateway is strategisch gelegen in Amsterdam Zuidoost tussen de snelwegen A1, A2 en A9, op slechts 200 meter van de afslag S111 (afslag IKEA en AMC). Schiphol is binnen 15 autominuten te bereiken. Per openbaar vervoer is het terrein zeer goed bereikbaar: NS Intercity station Amsterdam Bijlmer Arena is 10 minuten lopen, Metrostation Bullewijk binnen 5 minuten en bushalte Laarderhoogtweg (120, 126, 375, 376, 377, 378 en 379 - vanaf Amsterdam Bijlmer Arena) is op 1 minuut loopafstand gelegen. Het centrum van Amsterdam bereikt u binnen 10 minuten met de auto of openbaar vervoer.
Parkeren
Elke unit beschikt over 4 parkeerplaatsen
Beschikbaarheid
Op dit moment is beschikbaar:
Lemelerbergweg 22
De totale oppervlakte is ca. 455 m² bedrijfs-/kantoorruimte. Hiervan is ca. 335 m² bedrijfsruimte. De kantoorruimte van ca. 120 m² is gelegen op de eerste verdieping.
Huurprijs: EUR 3.900- per maand (excl. btw)
Servicekosten: EUR 600,- per maand (excl. btw) (incl. g/w/l)
Lemelerbergweg 23
De totale oppervlakte is ca. 619 m² bedrijfs-/kantoorruimte. Hiervan is ca. 428 m² bedrijfsruimte inclusief mezzanine van ca. 85 m². De kantoorruimte van ca. 191 m² is verdeeld over de begane grond en eerste verdieping.
Huurprijs: EUR 4.500,- per maand (excl. btw)
Servicekosten: EUR 775,- per maand (excl. btw) (incl. g/w/l)
Lemelerbergweg 47
Totaal ca. 484 m² bedrijfs-/kantoorruimte waarvan ca. 363 m² bedrijfsruimte en ca. 120 m² kantoorruimte verdeeld op de eerste verdieping.
Huurprijs: EUR 3.900,- per maand (excl. btw)
Servicekosten: EUR 605,- per maand (excl. btw) (incl. g/w/l)
Lemelerbergweg 52
Deze unit heeft een totale oppervlakte van ca. 733 m² bedrijfs-/kantoorruimte, waarvan ca. 574 m² bedrijfsruimte en ca. 159 m² kantoorruimte op de eerste verdieping. De bedrijfsruimte is over twee bouwlagen, waarvan ca. 324 m² op de begane grond en ca. 250 m² op de eerste verdieping. De verdiepingsvloer is een betonnenvloer voorzien van een sparing/schacht om goederen gemakkelijk naar boven te liften.
Huurprijs: EUR 4.700,- per maand (excl. btw)
Servicekosten: EUR 800,- per maand (excl. btw) (incl. g/w/l)
Lemelerbergweg 53
De totale oppervlakte van deze unit is ca. 568 m² bedrijfs-/kantoorruimte. Waarvan de bedrijfsruimte ca. 363 m² is en de kantoorruimte op de eerste verdieping ca. 155 m² is. Op de begane grond bevindt zich een entree en een kantoor/showroomruimte.
Huurprijs: EUR 4.700,- per maand (excl. btw)
Servicekosten: EUR 750,- per maand (excl. btw) (incl. g/w/l)
Lemelerbergweg 50
De totale oppervlakte is ca. 570 m² bedrijfs-/kantoorruimte, waarvan ca. 449 m² bedrijfsruimte en ca. 121 m² kantoorruimte.
Huurprijs: EUR 4.700,- per maand (excl. btw)
Servicekosten: EUR 715,- per maand (excl. btw) (incl. g/w/l)
Lemelerbergweg 62
Totaal ca. 460 m² bedrijfs-/kantoorruimte waarvan ca. 339 m² op de begane grond en ca. 121 m² kantoorruimte op de eerste verdieping.
Huurprijs: EUR 3.900,- per maand (excl. btw)
Servicekosten: EUR 575,- per maand (excl. btw) (incl. g/w/l)
Opleveringsniveau
- 1 Overheaddeur;
- Lichtstraat in de bedrijfsruimte;
- Vrije hoogte bedrijfsruimte ca. 6 m;
- Bedrijfsruimte voorzien van heaters;
- Sanitair begane grond en eerste verdieping;
- Pantry;
- Kantoorruimte met centrale verwarming;
- 4 Parkeerplaatsen.
Alle voordelen op een rij:
- Per direct beschikbaar;
- Kortlopende huurperiodes mogelijk;
- Te huur vanaf 1 maand;
- Vaste maandelijkse kosten;
- Huur inclusief gas, water, licht, snel wifi, gratis koffie en thee;
- Huur inclusief servicediensten zoals schoonmaak, afvalinzameling, glasbewassing, groenonderhoud en brandpreventiemiddels;
- Huur inclusief gezamenlijk voorzieningen zoals een pantry, sanitair en een lounge area;
- Gemakkelijk te combineren met werkruimte of opslagruimte in hetzelfde gebouw;
- 24/7 toegang;
- Uitstekend bereikbaar;
- Ruime parkeermogelijkheden;
- Makkelijk laden en lossen;
- Bewaking via camera- en alarmssysteem;
- UrbanFlex on-site management.